Bedna plná knih

Na konci letošních letních prázdnin jsem si od prarodičů přivezl bednu plnou knih – a to doslova. Prolezl jsem tam celou knihovnu a ještě k tomu tři krabice ve sklepě, vybral jsem to nejlepší (asi 40 knih), což jsem pak naložil do jiné krabice a odvezl domů. Myslím, že na minimálně půl roku mi to vystačí.

Mít doma takovou hromadu nepřečtených knih má své výhody i nevýhody. Za výhodu určitě považuji to, že nemusím každé dva týdny chodit do knihovny pro novou várku (ikdyž to není zas tak velký problém) a hlavně mám dost na výběr – můžu začít číst takovou knihu, na kterou mám zrovna chuť. Nevýhodu paradoxně vidím v tom, že je těch knih tolik. Mám vyhlídnuté třeba 4 knihy, ale než se k té poslední dostanu, nějakou dobu to trvá. Pořád bych chtěl číst rychleji a rychleji, abych už mohl začít číst tu další, jenže to nejde – a to mě docela stresuje :o). Celkově si ale myslím, že mít doma bednu nepřečtených knih je spíše lepší než horší.

V bedně mám knihy spíše staršího data, resp. žádné z roku 1990 a výš (toto číslo jsem pouze odhadl, ve skutečnosti bude asi ještě menší). Hlavními autory tam jsou Erich Maria Remarque (7 knih), Jules Verne (4 knihy), Arthur Hailey (3 knihy) a Johannes Mario Simmel (3 knihy). Od ostatních autorů tam mám jen jednu nebo dvě knihy. Postupem času se budu snažit psát recenze na přečtené knihy (a nejen z této bedny, protože si občas půjčím i něco z knihovny, popř. koupím v knihkupectví), takže se máte na co těšit. Já se těším zase na to, až vše dočtu, protože mě určitě čeká spousta zajímavých knih.

2 Responses to “Bedna plná knih”


  1. 1 upiirek 6. Listopad, 2009 (17:55)

    tenhle problém znám =D mám doma knihovnu přes půl stěny a na ní stojí řada knih co chci přečíst od táty a od babičky (a od Vánoc). Pět z nich je v popředí, nejradši bych je přečetla hned a všechny najednou =o) Jednou se tím určitě prokoušu, i když pořád přibývají další, převážně z blešáků… ale souhlasím, že je to spíš pozitivní, tak s chutí do čtení =o)


  1. 1 Ivan Mládek - Zápisky šílencovy « Zabr’am Trackback na 28. Říjen, 2008 (19:34)

Zanechat Odpověď

